Atrakcyjna ceramika reklamowa

ceramika reklamowa
ceramika reklamowa
Nadruki na porcelanie znane są już od bardzo wielu lat. Jeszcze niektórzy z nas pamiętają sztandarowe wazoniki, popielniczki, talerze i kubki z popularną nazwą Społem, którą można było spotkać w PRL-owskich barach i restauracjach. Mimo, iż czasy świetności Społem już dawno minęły, dziś ponownie wraca się do nadruków na porcelanie. Nie stanowią one dziś wyłącznie identyfikacji owych produktów z konkretną firmą, ale ich celem jest przede wszystkim jej promowanie. Współczesna porcelana z promocyjnymi nadrukami stanowi jeden z najbardziej skutecznych nośników reklamy.

Kubki i kubeczki

Wśród bogatego katalogu porcelany reklamowej, czołowe miejsce zajmują przede wszystkim kubki. Wielu przedsiębiorców decyduje się na ten rodzaj gadżetów, którymi obdarowuje dużą rzeszę klientów i ewentualnych przyszłych klientów. Ceramika reklamowa nie należy do przedmiotów, które się szybko zużywają, lub stają niepotrzebne. W przypadku, gdy kubki z logo i nazwą przedsiębiorcy są wyjątkowo atrakcyjne, ich posiadacze używają ich bardzo długo. W tym czasie trwa systematyczne, podprogowe identyfikowanie się z nazwą lub znakiem firmowym konkretnego przedsiębiorcy.

Nowoczesna i elegancka ceramika reklamowa

Współczesna porcelana wykorzystywana w celach reklamowych nie musi być prosta i mało atrakcyjna. Nie muszą to być wyłącznie zwykłe kubki, które w pojedynczych ilościach nie są zbyt efektowne. Coraz częściej nowoczesna ceramika reklamowa produkowana jest w formie eleganckich serwisów do kawy lub pojedynczej galanterii porcelanowej, takiej jak dekoracyjne wazony lub świeczniki. Tego rodzaju ekskluzywne gadżety reklamowe stanowią idealne prezenty dla partnerów biznesowych, firmowych gości i kontrahentów.

Przyszłość porcelany w reklamie

Niektórzy zastanawiają się, jak długo trwać będzie świetność porcelanowych kubków, które skutecznie promują przedsiębiorcę wśród licznego grona klientów. Wprawdzie na pierwszy rzut oka wydaje się, że jest to tylko chwilowa ich atrakcyjność, lecz wyniki badań marketingowych jednoznacznie dowodzą, że tego rodzaju gadżety reklamowe są wyjątkowo skuteczną formą promowania firmy i jej działalności.