Cukierki reklamowe stacji telewizyjnych

Cukierki reklamowe
Cukierki reklamowe

Współczesny marketing złożony jest niemalże wyłącznie z narzędzi i działań o wyjątkowym stopniu innowacyjności i kreatywności. Jest to spowodowane koniecznością pozyskiwania nowych klientów oraz utrzymywania dotychczasowych w sposób wcześniej niespotykany. Dzisiejsza konkurencja w każdej branży wymusza nietuzinkowe podejście do planowania kampanii reklamowych. Podobnie rzecz ma się w przypadku stacji telewizyjnych. Jako prywatne firmy lub publiczne instytucje, stacje telewizyjne prowadzą działania marketingowe służące promowaniu własnej stacji oraz przyciąganiu telewidzów.

Wśród rozmaitych innowacyjnych działań wymienić można dystrybucję gadżetów reklamowych, wśród których poczesne miejsce zajmują cukierki reklamowe. Nie da się ukryć, że są to gadżety sprawiające osobom obdarowanym radość i przyjemność, dlatego praktycznie każdy ów podarunek przyjmuje, jednocześnie stając się potencjalnym klientem, co w przypadku stacji telewizyjnych oznacza wzrost oglądalności.

Cukierki reklamowe promujące stacje telewizyjne mogą być rozdawane w bardzo wielu miejscach. Jako przykład podać można parki, plaże, wesołe miasteczka, place zabaw, centra handlowe, skrzyżowania, itp. Każde z tych miejsc jest regularnie odwiedzane przez znaczną liczbę ludzi, co jest podstawą udanych działań marketingowych. Masowość w reklamie jest jednym z największych atutów. Ponadto, w znacznej części wymienionych punktów, przede wszystkim natomiast w wesołych miasteczkach i na placach zabaw, pojawia się regularnie dużo dzieci. One są zaś grupą, której najłatwiej jest zaimponować, wręczając cukierka.

Cukierki reklamowe, skutecznie promujące stacje telewizyjne, są najczęściej emitowane w opakowaniach o barwach tożsamych z barwami danej stacji, dodatkowo z nadrukowanym logo oraz nazwą stacji. Wszystko to po to, aby wzmocnić rozpoznawalność. Jest to działanie konieczne, jeśli potencjalny klient – telewidz, ma skorzystać z oferty i zacząć częściej oglądać kanały należące do danej stacji. Tylko wówczas działania marketingowe będą wysoce skuteczne.