Herbata reklamowa biała

Herbata reklamowa
Herbata reklamowa

Herbata jest jednym z napojów, którego nie może zabraknąć na wszelkiego rodzaju wydarzeniach branżowych takich, jak konferencje, sympozja czy targi. Poza nią, w kąciku kawowym znaleźć może się również kawa, woda oraz drobne przekąski – zarówno słodkie, jak i słone. Coraz więcej firm, zamiast ograniczać się jedynie do jej klasycznej, czarnej wersji, serwuje wówczas inne jej odmiany. Jedną z nich jest herbata biała. Jak smakuje, w jaki sposób się ją uprawia i jakie są jej właściwości? Szereg praktycznych informacji na ten temat – poniżej.Herbata reklamowa biała najczęściej wytwarzana jest z pąków oraz najmłodszych listków, a co za tym idzie – bardzo często uważana jest za najwyższej jakości produkt dostępny na rodzimym rynku, a jednocześnie jeden z najtrudniej dostępnych. Im z młodszych listków wytwarzany jest napar, tym większa ilość pozytywnych substancji znajdujących się w nich trafia do  napoju. Aby mieć pewność, że mamy do czynienia z herbatą najwyższej jakości, najlepiej zaopatrzyć się w nią w renomowanej herbaciarni – stacjonarnej lub internetowej.

Herbata reklamowa biała początkowo uprawiana oraz produkowana była jedynie w cesarskich ogrodach herbacianych. W pierwszych dniach wiosny najmłodsze listki zrywano z wiecznie zielonego krzewu herbacianego, a następnie podgrzewano je na parze i przepłukiwano wodą źródlaną. Po uprzednim wysuszeniu, liście były mielone na biały proszek, który dodawano do gorącej wody. Na picie takiej herbaty pozwolić mógł sobie jedynie cesarz. Pierwsza biała herbata w znanej nam współcześnie formie została wytworzona w XIII wieku w prowincji Fujian, która zlokalizowana jest w południowo – wschodnich Chinach. Ze względu na niewielką dostępność i brak odpowiednich metod przechowywania, herbata ta przez długi czas była niedostępna poza Chinami.

herbata reklamowa biała wytwarzana jest w mało skomplikowany sposób. Po zebraniu ma miejsce proces więdnięcia, którego głównym celem jest redukcja wody w młodych liściach. Herbata jest następnie suszona, a niekiedy również dodatkowo rolowana.