Krówki reklamowe- czy mogą promować prasę?

Krówki reklamowe
Krówki reklamowe

Jeśli otrzymujemy gadżety reklamowe w postaci słodkich cukierków to najczęściej dostajemy je świeże prosto do reki. Chodzi o to, że są one elementem kampanii reklamowej, w której to rozdaje się je przechodnią lub gościom w salonie czy placówce handlowej. Nie mniej jednak jeśli chodzi o prasę to ją się raczej czyta, a nie odwiedzamy. Zatem w  jaki sposób ma ona się wypromować przy wykorzystaniu słodkich gadżetów reklamowych? Można pomyśleć o dodawaniu ich do gazety. Nie mniej jednak taki sposób ma prawdo się sprawdzić jedynie w przypadku kiedy jest to prasa codzienna. Wtedy cukierki na pewno będą świeże i smaczne. Co innego kiedy mamy do czynienia z prasą cykliczna, miesięcznikami lub kwartalnikami. W takiej sytuacji nie miałoby to takiego efektu jakiego można by się pierwotnie spodziewać.W związku z tym krówki reklamowe mogą być dodawane do prasy, pod warunkiem, że jest to dziennik codzienny. Wtedy wiadomo, że dodawać się je będzie w jeden czy dwa dni i to może zainteresować czytelników. Pod warunkiem oczywiście, że za ten dodatek nie będziemy kazali im dodatkowo płacić.

Co innego kiedy jest t gazeta przynajmniej tygodniowa jak nie dłuższą. W takiej sytuacji czytelnik może sobie pomyśleć, że krówki reklamowe są już dość wiekowe i nie będzie nimi zainteresowany. Zatem jeśli chcemy promować prasę to powinniśmy czynić to w podobny sposób w jaki to się robi w przypadku innych produktów. Jednym słowem możemy wykorzystać dość ruchliwe miejsce do tego by rozdawać cukierki z nadrukami promocyjnymi,a  także z umieszczonym na nich logo gazety lub nazwa konkretnej pracy.

Chodzi o to by krówki reklamowe, które zostaną wręczone od razu kojarzyły się z konkretna gazeta. natomiast jeżeli chodzi o miejsce, w którym się je będzie rozdawało to może to być deptak, impreza w plenerze, a nawet galeria handlowa czy inne podobne miejsca. W tym przypadku sprawdza się na pewno kioski i punkty ze sprzedażą pracy. W końcu tutaj najszybciej znajdziemy grupę zainteresowanych daną gazetą czy czasopismem.